embroderies
"Достатъчно
руса ли си,за да оцелееш”,от серията „Градски мотиви”, бродерия с пластмасови
мъниста върху лен,апликация на намерени обекти, 42/92см, 2011г.
Съчетава
образи от приказката „Червената шапчица” със съвременни улични текстови
графити.Въпросът е оставен без въпросителен знак,така че да звучи и като
рекламен слоган,тъй като съвременните митологии се създават от рекламата.Така
на едно платно са събрани приказен и
съвременен език ,като е използвана типично женска медия-бродерия.
"Are you blonde enough to survive," the series "Urban motives,"
embroidery on linen
whit plastic beads, appliqué
of found objects
42/92 cm, 2011.
It combines images
of fairy tale "Little
Red Riding Hood" with modern street
graffiti text.
The question is left
without a question mark, so that
sounds like an
advertising slogan, since modern
mythologies are produced by advertising. So one
canvas collected fabulous
and contemporary languages,
used typical female
Media embroidery.
„Да
живее утопията” ,бродерия с пластмасови мъниста върху готово намерен предмет
(покривка),2010г.
„Да
живее утопията” е част от серията „Градски мотиви”.Текстовете са от реални
улични графити. В случая контекста е напълно сменен, тъй като е избродиран
върху покривка за маса, която от своя страна е оформена като картина за стена.
Покривката
за хранене с избродирани малки патета, цветенца, панделки създава идилична
атмосфера съответна на утопията.Но функционално се използва за хранене,което по
същността си представлява изяждане на нещо, което е било живо, за да продължи
друг да бъде жив.Конфликтът на изображението
и предназначението е иронично обобщен чрез текста,който също е уличен графит.
"Viva la utopia", embroidery
with plastic beads ready on found objects
(cover), 2010.
"Viva la utopia", is part of the series "Urban
motives." The texts are real street graffiti. In this case, the context has changed
completely since it is embroidered on the tablecloth,
which in turn is formed as picture wall.
Tablecloth dining
with small embroidered
ducklings, flowers, ribbons create an idyllic atmosphere
of relevant utopia.
But functionally used
for feeding, which essentially
represents eating something that was alive
to continue to be
alive another. Conflict
image and purpose is ironically summarized
by the text, which is also graffiti.
„Името ми е италианско”,бродерия ,изкуствени мъниста, 100/100 см, 2009г.
Тема
е идентичността,която включва името, националността и езика интерпретитани в
глобалния свят, в който живеем.Моето име „Аделина” е италианско, аз съм
българка по националност, а съвременната комуникация е предимно на английски
език.
"My name is Italian",
embroidery, artificial beads, 100/100
cm, 2009.
Theme is identity,
which includes name, nationality and
language that are interpretitani
in the global world in which we live.
My name "Adelina" is Italian, I'm a
Bulgarian national, and modern communication is mostly in English.
Уличните
графити съдържат социален протест във всякакви нюанси. Интерпретация на грубия
език на улицата чрез използване на бродерия е идеята на следващия градски
мотив.
FUCK THE SYSTEM 41,5х133,5 см, 2010
Graffiti contain
social protest in all shades. Interpretation of
the rough language of the street using embroidery
as a female activity.